»Po tem, ko sem napisal Smrdljivca, se je porodila ideja, da bi vsebino predstavili še v formatu televizijske nadaljevanke.«
»Njegove reklame so bile, kot piše v utemeljitvi, 'tehnično dodelane, živahne, iskrive, duhovite, žgečkljive, estetske, izvirne, drugačne, nove. Z idejo! In pa, pomembno in presenetljivo, naše, domače! Ter izjemno učinkovite, saj so pripomogle h krepitvi mnogih izjemnih blagovnih znamk, večinoma slovenskih'«
»Na prvi stopnji za nas ni toliko pomembna kakovost scenarija ali izkušenost scenarista, prednost dajemo izvirnosti in potencialu ideje, saj že nekaj let scenarije razvijamo po t. i. modelu writers room, pisateljske sobe, prilagojene našim razmeram.«
»Prepričan sem, da bo (projekt) uspešen z vidika gledanosti in je odlična priložnost, da na zaslonu vidimo stvari, ki jih je filmska montaža izrezala, a se mi to ne zdi dobra ideja.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju